Tuesday, July 25, 2006

Διακοπές μ' ένα καλό βιβλίο.

Σαν εργαζόμενος δικαιούμαι όπως όλος ο κόσμος άδεια. Και δεν σκοπεύω με τίποτα να τη χάσω. Παίρνω λοιπόν από αύριο μαγιώ, ραδιόφωνο και βιβλία και ξεκινάω για τα νησιά. Φέτο δεν την πατάω όπως πέρσι που πήγα σε ένα και συνεχώς επιθυμούσα να ήμουν σε άλλο. Φέτος θα πάω σε πολλά. Και είμαι σίγουρος ότι θα επιθυμήσω εκείνο το ένα. Αλλά αυτά έχει το καλοκαίρι. Το βιβλίο που θα πάρω μαζί μου είναι τα εξής τρία: Οι "Ακυβέρνητες Πολιτείες" του Στρατή Τσίρκα από τις εκδόσεις Κέδρος. Ο Στρατής Τσίρκας με την τριλογία του αυτή έχει καθιερωθεί εδώ και χρόνια ως συγγραφέας διεθνούς ακτινοβολίας. Η τριλογία αποτελεί ένα χρονικό τριών πόλεων: της Ιερουσαλήμ, του Καϊρου και της Αλεξάνδρειας την εποχή του πολέμου της Μέσης Ανατολής. Ήρωας του βιβλίου είναι ο Μάνος, ο οποίος λιποτακτεί από τον εθνικό στρατό και προσχωρεί στην αριστερά. Ακολουθούν μυστικές αποστολές από τη μία πόλη στην άλλη που τον μπλέκουν σε επικίνδυνες σχέσεις και τον οδηγούν στο δίλημμα τι από τα δυο να διαλέξει: τον ανθρωπισμό ή τις απάνθρωπες προσταγές του κόμματός του. Τα τρία βιβλία είναι "Η Λέσχη", "Αριάγνη", και "Η Νυχτερίδα".


Καλά διαβάσματα και
καλές διακοπές σε όλους.
Θα μου λείψει το πανηγύρι των blog. Τέλος Αυγούστου με το καλό πάλι εδώ.

4 Comments:

Blogger Eleni63 said...

Καλές διακοπές μάστορα. Ενθουσιάστηκα που βρήκα το μπλογκ!

1:03 pm  
Blogger Eleni63 said...

Οποτε μπορέσεις θα ήθελα τη γνώμη σου για το Θερινής Μωρίας Εγκώμιον στο blog μου.

8:13 pm  
Blogger gremiii said...

Επιτέλους, ένας άνθρωπος με επίπεδο!
Εξαιρετικό το blog σου.
Τα σέβη μου.

1:06 pm  
Blogger bibliofagos said...

Αργησα ν' απαντήσω. Συγνώμη. αλλάμόλις τώρα 31 Αυγούστου επέστρεψα. Χάρηκα που με επισκεφτήκατε και θα ανταποδώσω.

11:47 pm  

Post a Comment

<< Home

Free Web Site Counter
Site Counter