Friday, March 23, 2007

Λογοτεχνικό βραβείο των bloggers

Με απόλυτο σεβασμό στη γνώμη των συναδέλφων βιβλιόφιλων bloggers και γνώση του περιορισμένου του χρόνου τους, προτείνω τη θεσμοθέτηση ενός βραβείου για την Ελληνική σύγχρονη Λογοτεχνία που θα χαρακτηρίζεται από διαφάνεια και αξιοκρατία και με τους εξής όρους.
1. Θα συμμετέχουμε όσοι από τους βιβλιόφιλους θέλουμε προτείνοντας 5 από τα βιβλία που μας άρεσαν τον προηγούμενο χρόνο.
2. Τα βιβλία αυτά θα ανακοινωθούν από τα blogs που θα συμμετέχουν σ' αυτή τη διαδικασία. Οι συμμετέχοντες θα τα στείλουν με μέιλ.
3. Τα βιβλία θα προταθούν από τα blogs που θα συμμετέχουν σ' αυτή τη φδιαδικασία.
4. Κατόπιν συννενόησης με μέιλ των bloggers θα οριστεί πρόεδρος της επιτροπής. Εκεί θα στέλνονται τα μέιλ και αυτός θα τα ανηακοινώνει. Μπορεί να ανακοινώνονται και από τους άλλους συμμετέχοντες εάν επιθυμούν.
4. Οι προτάσεις των bloggers θα αποτελέσουν την μεγάλη λίστα των υποψηφίων. Εκεί που θα συγκλίνουν οι βιβλιόφιλοι bloggers θα αποτελείται η μικρή λίστα.
5. Η μικρή λίστα θα συζητηθεί και με επιχειρήματα μεταξύ των bloggers θα αναρτηθούν τα τελικά αποτελέσματα.
6. Οι βραβευθέντες θα είναι 10ς, 2ος και 3ος. Επιπλέον θα υπάρχει και βραβείο πρωτο εμφανιζόμενου συγγραφέα.
7. Κάποιος από εμάς θα αναλάβει να συντάξει το πόρισμα και να τιο ανακοινώσει και στα παραδοσιακά ΜΜΕ.
8. Το βραβείο θα είναι μια μεγάλης διάρκειας συνέντευξη του συγγραφέα στα blogs και μια περίληψη του έργου του που να δημοσιευθεί στα blogs. Επίσης ένα χρηματικό έπαθλο συμβολικό που θα κατατεθεί σε λογαριασμό του από τους βιβλιόφιλους bloggers. Αυτό για να υπάρξει ακόμη μεγαλύτερη διαφάνεια στην κρίση.

Καλώ τους αγαπητούς και εξαιρετικούς βιβλιόφιλους bloggers που παραθέτω για συμμετοχή σ' αυτή την προσπάθεια βράβευσης πραγματικά αξιόλογων έργων.
Θα αποσταλεί και μέιλ στον καθένα ιδιαιτέρως.

ΠΡΟΤΕΙΝΟΜΕΝΟΙ BLOGGERS
1. LIBROFILO
2.READER'S DIGGEST
3. ANAGNOSTRIA
4. VIVLIOKAFE
5. BOOK ATTACK
6. Ο υποφαινόμενος ΒΙΒLIOFAGOS.

Αν επιθυμεί και κάποιος άλλος να συμμετέχει παρακαλώ να επικοινωνήσει.
Νομίζω φίλοι μου ότι ήρθε η ώρα γι' αυτό. Ήδη ο αγαπητός ρήντερ κάνει κάτι αξιόλογο. Ας πάμε λίγο παρακάτω.
Περιμένω την ανταπόκρισή σας και τις συμμετοχές.
Με απόλυτη εμπιστοσύνη στην καθαρότητα των απόψεών μας.

10 Comments:

Blogger anagnostria said...

Ευχαριστώ πολύ για την τιμή που μου κάνετε. Ευχαρίστως θα συμμετάσχω, άλλωστε το ποια βιβλία μας άρεσαν φαίνεται από τα blog μας. Ενημερώστε με, παρακαλώ, για την πορεία της πρότασής σας.

5:46 pm  
Blogger anagnostria said...

This comment has been removed by the author.

5:46 pm  
Blogger bibliofagos said...

anagnostria
αγαπητή μου θα είμαστε σε επαφή. Εΰχαριστώ για την ανταπόκρισή σας.

8:00 pm  
Blogger Librofilo said...

Έγραψα κάποιες σκέψεις μου στο μπλογκ μου.Τα υπόλοιπα με mail

8:13 pm  
Blogger Πάπισσα Ιωάννα said...

Ως ιδέα, παρόλο που υπάρχουν ένα σωρό βραβεία, δεν την απορρίπτω. Συμφωνώ ωστόσο με τις σκέψεις του librofilo, ειδικά ως προς το σύνολο των βιβλιόφιλων μπλογκς, τον χρόνο και την προετοιμασία. Οπότε πιστεύω κι εγώ ότι το 2006 είναι χαμένο. Θέλει πολλή προετοιμασία για τη διαδικασία, για το αν θα συμμετέχουν οι συγγραφείς κλπ. Κι από την άλλη γιατί να με εξοβελίσετε από την ψηφοφορία επειδή είμαι ο Χατζηβασιλείου και η Κάτια είναι ο Σκαμπαρδώνης;!!!!
Πατριάρχης Φώτιος

11:00 pm  
Blogger ieri pagida said...

This comment has been removed by the author.

11:29 am  
Blogger bibliofagos said...

@librofilo
Είναι στις προθέσεις μου αυτό αγαπητέ φίλε.

11:32 am  
Blogger bibliofagos said...

@βιβλιοκαφέ
Αγαπητέ ευχαριστώ για την άμεση ανταπόκριση. Βλέπω υπάρχουν πολλοί Χατζηβασιλείου σ' αυτή τη χώρα και πολλοί Σκαμπαρδώνηδες. Είμαστε τυχεροί. Για τα υπόλοιπα μπορούμε να επικοινωνήσουμε με μέιλ. Επειδή όμως εγώ δεν βρήκα το δικό σας στείλτε μου εσείς. Εκτός αν έχετε άλλο τρόπο επικοινωνίας. Ενημερώστε με.

11:37 am  
Blogger reader's-diggest said...

Αγαπητέ βιβλιοφάγε
τις απόψεις μου επί του θέματος τις έγραψα και όταν μου έκανες την εξόχως τιμητική πρόταση. Δυστυχώς δεν μπορώ να ακολουθήσω την πρωτοβουλία σου αλλά σου επαναλαμβάνω τις ευχές μου για καλή επιτυχία στην προσπάθεια σου.

10:44 am  
Anonymous Erica said...

I ennjoyed reading your post

12:02 am  

Post a Comment

<< Home

Free Web Site Counter
Site Counter